تهیه و تولید فیلم های سالن انتظار پزشکی ، پیشرو در آموزش بیماران پزشکی

تبلیغات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

تلفن : 02122503428

فیلم آموزشی مراقبت ها و بهداشت ایمپلنت درمانی

ایمپلنت دندانی درمانی بسیار مفید و نزدیک نسبت به دندان های طبیعی است نکته ای که در مورد ایمپلنت اهمیت بسیار دارد مراقبت و بهداشت پس از درمان می باشد.علی رقم مزایای بسیار زیاد ایمپلنت رعایت بهداشت و مراقبت های ایمپلنت بسیار لازم و ضروری است و به صورت مستقیم با موفقیت درمان در ارتباط است. (۱۳ دقیقه)

با درک ضرورت آموزشی بهداشت ایمپلنت و توصیه بسیاری از متخصصان و مراکز بنام در حوزه ایمپلنت،  این فیلم را تهیه کنیم. هدف اصلی، کم کردن استرس بیمار، آموزش راحت تر بهداشت و مراقبت ها به بیماران و الزام بیشتر بیماران به رعایت بهداشت می باشد. بدیهی است بیماران در فضای مطب با توجه به شرایط درمان و آمادگی ذهنی آن لحظه ممکن است متوجه آموزش های لازم نشود یا به صورت ناقص آنها  را یاد بگیرند با در اختیار داشتن لوح آموزشی بیماری می تواند در زمان مورد نیاز به فیلم دسترسی داشته آموزش لازم را ملاحظه نمود.

نکته: این فیلم بر اساس تعداد و در قالب بسته های شخصی همراه با لوگو، عنوان و اطلاعات سفارش دهنده می باشد. جهت بررسی  بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید یا از طریق فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

هیچ نظری وجود ندارد

تلفن : 22503428 ، 021-88104626 پست الکترونیک: Jahanpardazteb@yahoo.com