تهیه و تولید فیلم های سالن انتظار پزشکی ، پیشرو در آموزش بیماران پزشکی

تبلیغات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

تلفن : 02122503428

معرفی محصولات و خدمات شرکت جهان پردازطب

بسیار خورسند هستیم که توانستیم بیش از ۱۴ سال در خدمت شما عزیزان باشیم. در این مدت با کوله باری از تجربه توانستیم مجموعه کاملی از محصولات آموزشی با رویکرد  ” فیلم اتاق انتظار” و “آموزش به بیمار” فراهم نماییم. علاوه بر ضرورت آموزش نکات لازم به بیماران به عنوان بخشی از پروسه درمان ، اعتقاد داریم با آموزش بهتر به بیماران ، بهتر دیده خواهید شد و این مورد منجر به افزایش اعتبار شما ، افزایش رضایت بیماران و آشنایی بیماران با درمانهای جدید  و انجام آنها و از طرفی بالابردن شانس معرفی به دیگران و در نهایت افزایش درآمد شما خواهد شد.

بخشی از محصولات و خدمات ما  شامل فیلم های سالن انتظار با هدف آموزش به بیماران و برنامه ریزی برای زمان انتظار آنها می باشد و بخشی دیگر شامل خدمات نرم افزاری و طراحی سایت و اپ موبایل و همینطور پشتیبانی شبکه های مجازی می باشد. درکنار این خدمات کلیه امور چاپ و تبلیغات نیز توسط مجموعه ما قابل انجام می باشد. از مهمترین محصولات چاپی می توان به برشورهای آماده دندانپزشکی ، کتابچه آموزش بهداشت کودکان و کاتالوگ های تبلیغاتی میتوان اشاره داشت.

  • فیلم های سالن انتظار دندانپزشکی بصورت عمومی و تخصصی همراه با مناظر طبیعت و موزیک بیکلام

برای هر موضوع و شاخه دندانپزشکی ،  فیلم های مربوط به آن موضوع را آماده کردیم. این فیلم ها بطور کلی شامل فیلم سالن انتظار عمومی(حاوی موضوعات مختلف دندانپزشکی) ، فیلم های اختصاصی ایمپلنت ، ارتودنسی ،  ترمیمی-زیبایی ، کودکان ، پروتز ، جراحی فک ، زیبایی صورت ، پوست مو ، زیبایی بینی و … و فیلمهای مناظر طبیعت و سرگرمی (طبیعت و مناظر زیبا) میباشد که متناسب با نیاز هر مرکز بصورت یک عنوان یا ترکیبی از چند عنوان قابل سفارش میباشد. فیلم های عمومی مناسب مراکزی هست که همه درمانها را انجام میدهند و فیلم های اختصاصی نیز مناسب مراکزی هست که درمانهای خاصی نظیر ارتودنسی یا ایمپلنت و یا زیبایی را مدنظر دارند و بیشتر بیمارانشان در این موارد هستند.

بهترین حالت انتخاب عناوین کاربردی و پخش آنها در زمان مناسب می باشد.

  • سیستم آموزش بیماران دندانپزشکی بصورت وب اپلیکیشن ، اپلیکیشن اندروید و وبسایت

این سیستم به عنوان یک ابزار کمک آموزشی ، کمک میکند به روشی بهتر و آسانتر نیازهای آموزشی بیماران تامین شود تا با آشنایی بهتر با درمانهای دندانپزشکی بتوانند تصمیم های درمانی بهتری بگیرند و از طرفی با رعایت دستورالعمل درمانی ، شانس به مراتب بالاتری در موفقیت درمان داشته باشند. این سیستم کمک میکند بخشی از زمان تیم درمانی که صرف آموزش به بیماران میشود ، صرفه جویی شود و از طرفی هرچقدر بیمار آموزش کاملتر و دقیقتری داشته باشد ، معمولا همراهی بهتر درطی درمان خواهد داشت و شانس درمان ناموفق نیز به مراتب پایین می آید.

  • بروشورهای آماده آموزشی

مشابه فیلم های اتاق انتظار ، درمورد هرشاخه دندانپزشکی بروشورهای آماده تهیه گردیده است که بصورت اختصاصی و باتوجه به اطلاعات سفارش دهنده ، قابل سفارشی سازی میباشد.

  • کتابچه آموزش بهداشت دهان و دندان

بصورت پیش فرض این کتابچه شامل ۱۲ صفحه میباشد که طرح های مورد استفاده درآن از بین تعداد زیادی طرح ، توسط سفارش دهنده انتخاب می شود و پس از سفارشی سازی و طراحی مجدد با توجه به اطلاعات سفارش دهنده و تایید آن ، چاپ و صحافی شده ارسال میشود.

طرحهای موجود بصورت متنوع و مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان میباشند و ارایه این کتابچه میتواند هدیه ای مناسب ، آموزنده و جذاب برای کودکان باشد.

  • کلیپ های متنوع دندانپزشکی بصورت موضوعی و طبقه بندی شده

این مجموعه بسیار متنوع بوده ، شامل کلیپ های آموزشی از شرکت های مختلف خارجی میباشد که به روشهای مختلف از یوتیوب و گوگل یا خرید مستقیم گردآوری شده است. این مجموعه شامل بیش از ۸۰۰ عنوان کلیپ مفید میباشد که میتواند جهت استفاده در شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام و وبسایت یا امور آموزشی توسط اساتید دانشگاهی ، دانشجویان ، مراکز دندانپزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

  • کلیپ های دندانپزشکی مورد استفاده در فیلم های سالن انتظار بصورت کلیپ های کوتاه همراه با موزیک بیکلام جهت استفاده در شبکه های اجتماعی

تفاوت این محصول با مجموعه کلیپ های دندانپزشکی ، همراه با موزیک بی کلام بودن آنها می باشد. این کلیپ ها در واقع از مجموعه قبلی انتخاب شده ، همراه با تدوین می باشند و آماده استفاده در اینستاگرام و سایر کانالهای اجتماعی نظیر آپارات ، تلگرام و واتساپ می باشند.

  • کاتالوگ معرفی و آموزشی آماده بصورت سفارشی
  • پشتیبانی شبکه های اجتماعی و اینستاگرام
  • انجام کلیه امور چاپی نظیر طراحی لوگو ، کارت ویزیت ، سربرگ ، سرنسخه ، پاکت و تراکت
  • طراحی سایت ، پشتیبانی و سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • مشاوره در کلیه امور نرم افزاری شامل تهیه و تولید محصولات آموزشی سفارشی
  • مشاوره جهت نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی و ارایه بهترین انتخاب
  • ارایه لوح های آموزشی سفارشی بنام سفارش دهنده

درصورت تمایل جهت آشنایی بیشتر درباره خدمات و محصولات فوق با ما تماس بگیرید. تلفن  :  ۰۲۱۲۲۵۰۳۴۲۸       همراه ، واتسپ ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی داخلی :  ۰۹۱۲۷۲۲۸۶۸۲

تلفن : 22503428 ، 021-88104626 پست الکترونیک: Jahanpardazteb@yahoo.com