تهیه و تولید فیلم های سالن انتظار پزشکی ، پیشرو در آموزش بیماران پزشکی

تبلیغات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

تلفن : 02122503428

فیلم سالن انتظار عمومی ترکیبی جدید

بسیاری از مراکز و پزشکان ، درخواست فیلم سفارشی ترکیبی با مناظر طبیعت و کلیپ معرفی مرکز و دندانپزشک داشتند. این فیلم به صورت انتخاب شده و با کیفیت مطلوب و به صورت ترکیبی از مباحث دندانپزشکی، مناظر طبیعت با کیفیت می باشد. کلیپ های ویدئویی مورد استفاده در این محصول از کیفیت مناسب برخوردار بوده و در ترکیب با مناظر طبیعت ، بسته مطلوبی برای پخش در سالن انتظار می باشد. این فیلم در واقع نسخه ای جدید از مجموعه فیلم انتظار عمومی می باشد. ممکن است برخی از کلیپ های ویدئویی استفاده شده ، در هردو مجموعه استفاده شده باشند. زمان هر کلیپ و هر قسمت به گونه ای است که کسل کننده نباشد و تاثیر گذاری مناسب را داشته باشد.

مدت زمان این فیلم حدودا ۳ ساعت می باشد و موضوعاتی که در این فیلم اشاره شد همانند مجموعه فیلم های  عمومی شامل مباحث مختلف دندانپزشکی زیبایی ، ایمپلنت ، ارتودنسی ، اطفال ، لثه ، اندو و سایر موارد می باشد.

مزایای این فیلم عبارتند است از:

  • کیفیت بالاتر
  • ظرفیت سفارشی سازی بیشتر
  • ترکیب با مناظر طبیعت
  • لوگو گذاری با کیفیت بالاتر
  • اضافه نمودن زیر نویس تبلیغاتی
  • اضافه نمودن تیز معرفی موجود و جایگذاری آن در قسمت های مختلف.

نکته ۱: با توجه به هزینه و زمان تدوین و آماده سازی مجدد فیلم و کیفیت به مراتب بالاتر نسبت به بسته عمومی ، هزینه این محصول به مراتب بالاتر است.

نکته ۲ : در صورت آماده نبودن تیزر معرفی ، بدیهی است در صورت لزوم هزینه آماده سازی آن بصورت مجزا محاسبه می گردد.

نکته ۳ : این محصول نتیجه بازخورد نظرات مختلف و بهبود کیفیت فیلم ها می باشد. با توجه به سبک ترکیبی آن با مناظر طبیعت و دقت و کیفیت بیشتر در تدوین نهایی ، این محصول را به شما پیشنهاد میدهیم.

روش سفارش

این مجموعه فیلم در قالب یک محصول قابل سفارش می باشد. برای سفارش این محصول، می توانید با ما تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

تلفن : 22503428 ، 021-88104626 پست الکترونیک: Jahanpardazteb@yahoo.com